Szállítási feltételek


MAGNUM Vásárlási és Szállítási Feltételek

 

Vásárlási feltételek
 

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a webáruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt termékre kattintva egy virtuális kosárba helyezi. A "KOSÁR"gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelésének helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatn, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és ha úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "RENDELÉSÉNEK FELADÁSA" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy első vásárlás, vagy már visszatérő, regisztrált vásárlóként szeretne-e vásárolni. 
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. 
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel a forgalmazó telephelyén vagy MPL futárszolgálat által), valamint fizetési módot (banki átutatlás, utánvétel, vagy készpénz a személyes átvétel esetén). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „MEGRENDELÉS” gombra.

 

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak jellemzően tartalmazzák a szállítási költséget is, kivéve, ha erről ettől eltérően nyilatkozunk, és az áru megnevezése vagy terméktulajdonságainak ismertetése során egyértelmű utalást talál. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba, elírás vagy hiányosság lép fel a termékeknél és/vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása legfeljebb 1 munkanapon belül megtörténik.

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „MEGRENDELÉS” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

 

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailben visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén, a szállítással kapcsolatban hívja munkaidőben az ügyfélszolgálatunkat a +36 79 / 320-058-as központi telefonszámon.

 

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

 

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása MPL futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

 

Szállítási módok:
• Házhozszállítás MPL futárszolgálattal
• Személyes átvétel telephelyi átvétel esetén

 

Kiszállítási idő:
• Banki előre utalás esetén, a megrendelés ellenértékének beérkezésétől számított 2-7 munkanap
• Utánvét vagy készpénzben a telephelyen való fizetés esetén, a megrendeléstől számított 2-7 munkanap

 

Szállítási díjak Magyarország: 
MAGNUM termékek megrendelése esetén külön szállítási díjat Magyarországon belüli szállítások esetén nem számolunk fel

Külföldi szállítás:
Jelenleg nem lehetséges


A szállítástól való elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.


A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában, számlával együtt vesszük vissza. Beüzemelt vagy használt eszközt nem áll módunkban visszavenni.


Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a "MEGRENDELÉS" elküldése írásban megkötött szerződésnek minősül. A megkötött szerződést a Szállító BIOKOPRI Kft. iktatja, utólag hozzáférhető.


Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől számított tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat, az elállást minden esetben az info@magnumfutes.hu e-mail címen írásban kell jeleznie. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás után tizennégy napon belül, kifogástalan állapotban a Szállítónak, saját költségén visszaküldeni köteles. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást tizennégy napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő (pl. használatból kifolyólag).
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

 

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

 

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "KAPCSOLAT" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, postai úton feladott levél formájában kerülhet sor.

  

Padlófűtés Varázsló

Kezdés
Konfigurál